Proč byste měli zvážit užívání multivitaminů

Čas na čtení: 2 minut
Proč byste měli zvážit užívání multivitaminů

Užívání doplňků může být účinným způsobem, jak dostat živiny, které byste mohli chybět ve vaší stravě. Jsou snadno zapamatovatelné, snadno se ukládají a jsou přenosné. Multivitaminy jsou velmi pohodlné a poskytují vám koncentrovaný kop vitamínů, které by vaše tělo mohlo být touha.

Pokud vaše strava není bohatá na minerály a snažíte se zjistit, které potraviny obsahují folát, žehlička, a vitamín C a D, například, multivitaminy jste dostali.

Pokud nebudete masivně překračovat doporučené denní dávkování multivitaminu, není na škodu začít užívat multivitaminy jako součást zdravého a vyváženého životního stylu. Můžete si je vyzkoušet, abyste zjistili, zda se začnete cítit stále více povzbuzeni, ostražití a řízeni.

Jasnější kůže

Péče o kůži je nezbytnou součástí vašeho zdravotního režimu, je to největší orgán těla a udržuje vás chráněn před sluncem a dalšími prvky.

Péče o kůži není tvrdá práce a měli byste se vyhnout zjevným rizikům nadměrného vystavení slunci, kouření, nadměrnému požívání alkoholu a nedostatku pitné vody.

Chcete-li, aby vaše pleť vypadala zdravě a mladistvě, můžete si vzít multivitaminy, které jsou včetně Vitamín D, vitamín C (také nalezené v citrusových plodech a může pomoci hojit poškozené kůže), antioxidant vitamín E, jakož i vitamin K.

Vitamin K nedostatky jsou poněkud vzácné; trpí však svou schopností léčit rány, škrábance a modřiny, zejména po chirurgických zákrocích. Chcete-li zvýšit svůj příjem vitamin K, můžete začít jíst zelené listové zeleniny, jako je kapusta, zelí, zelené fazolky a špenát.

Nedostatky

Zvládnutí nedostatku vitamínů může být těžké, zvláště pokud se nedostatek sám cítí unavený, podrážděný, bolestivý a slabý. A vitamín B12B6 kyselina listová, a riboflavin může způsobit únavu a anémii.

Dieta nedostatečná v některých z nejdůležitějších vitamínů může způsobit řadu nepříjemných příznaků, a je to vaše role zkusit je na místě a pak s tím něco udělat. Váš praktický lékař vám může předepsat léky stejně, jako byste mohli navrhnout zvýšení denního příjmu některých minerálů.

Užívání multivitaminů vám může pomoci začít se cítit méně unavené a slabé, dokud nebudete mít sílu dále zkoumat různé potraviny, které potřebujete jíst více, vařit pro sebe a vytvářet plány jídla.

Kognitivní zdraví

Pro udržení zdravého života je nezbytné udržovat fungování mozku a jeho zdravý život. Vitamíny považovány za nejschopnější při udržování poznávací zdraví a posilování mozkové moci zahrnují např kyselina listová, vápník, magnesium a zinek.

Potraviny, které jíte, mohou přinést minerály, které budete potřebovat k udržení duševního bdělosti po celý den, a to ve formě celozrnných a zvláště těch, které mají nízkou hladinu. GI, stejně jako mastné ryby, borůvky, rajčata a banány, které jsou baleny draslík.

Pokud si můžete uvědomit, že vaše každodenní dieta chybí v těchto potravinách, pak si užitečný multivitamin vám může pomoci vyživovat vaše tělo, zatímco vy se snažíte zjistit, jak nejlépe zlepšit svou stravu a dostat každý mikroživinu potřebuje.

zanechte odpověď

Hlavní menu

Předvolby

  • Měna
  • Jazyk
  • Země dodání
Hlavní menu

Mezinárodní místa