Nejlepší tipy na péči o vaše svaly po práci

Čas na čtení: 2 minut
Nejlepší tipy na péči o vaše svaly po práci

Spuštění nového režimu cvičení může být neuvěřitelně vzrušující, stejně jako obrovská nálada-booster. Být fyzicky zdatný byl viděn mít výhody jak naše fyzické a duševní zdraví, které mohou pomoci nám velký smysl pro obnovu.

Práce, ať už se rozhodnete pracovat na kardio nebo budování síly, může být na vašich svalových skupinách velmi namáhavá. Mnozí najdou, zejména na začátku svých tréninkových sezení, že stráví příštích několik dní pocit trochu bolestivé a těsné. Máte-li obavy z péče o svaly po cvičení, co lze udělat pro to, abyste se neublížili, nebo opravdu svaly?

Ochladit

Jakmile dokončíte cvičení, jednou z nejdůležitějších věcí, které můžete udělat pro vaše zdraví svalů, je vychladnout správně. Ať už se jedná o energetickou procházku po běhu nebo natahování do svalů po silovém tréninku, měli byste si vzít kdekoli až 20 minut, aby se vaše tělo ochladilo. To pomáhá zabránit tomu, aby se další den po intenzivním tréninku objevil tuhý, nepříjemný pocit.

Proveďte pravidelné přestávky

Stejným způsobem, že byste neměli havarovat-dieta ztratit tun hmotnosti, ani byste neměli impulzivně cvičit den co den. Poskytování času na zotavení je nesmírně důležité, pokud jde o pravidelné cvičení. Dává vašim svalům čas na odpočinek a zbytek těla. Není nic víc, než porážet, než se vrátit ke své rutině cvičení, jen abys zjistil, že jsi příliš unavený, než abys to dokončil.

Zajistěte si správnou výživu

Doufejme, že s novým cvičením přichází zlepšená strava. Samozřejmě je důležité zajistit, aby jste konzumovali zdravou rovnováhu ovoce, zeleniny, libového masa nebo bílkovin a sacharidů. Protein, pokud jde o zpracování, je obzvláště důležitý. Bílkoviny pomáhají léčit a budovat svaly, což vám pomůže dosáhnout štíhlejšího fyzického vzhledu, pokud je to to, po čem jste.

Ti, kteří podstupují zvláště namáhavé tréninky, se mohou rozhodnout pro proteinové prášky a doplňky, které jim pomohou vybudovat potřebnou svalovou hmotu, nebo skutečně jen pomohou svalu, aby se uzdravili po posilování. Doplňky výživy pro křeče mohou také pomoci při krátkodobých problémech s křečemi.

I když je důležité stavět na hladinách bílkovin po těžkém tréninku, je také důležité, abyste nezačali přeskakovat na sacharidy. Trendová strava je v krátkodobém horizontu dobrá a dobrá, ale vynechání velkých potravinových skupin z vaší stravy po intenzivním cvičení může být neuvěřitelně nebezpečné. Sacharidy jsou palivem pro vaše tělo a měly by být spárovány se zdravým množstvím bílkovin.

Bez toho, aby čas na péči o vaše svaly, cvičení může mít značné mýtné na vašem těle. Pokud usilujete o určitou úroveň síly nebo svalové hmoty, je důležité, abyste své svaly netrestali tím, že nebudete odpočívat, zahřívat se nebo se zahřívat. Zdravá výživa a doplňky vám také pomohou léčit a stavět na svalech, které by měly být spárovány s dostatkem času na odpočinek.

zanechte odpověď

Hlavní menu

Předvolby

  • Měna
  • Jazyk
  • Země dodání
Hlavní menu

Mezinárodní místa