Řešení vašich střevních problémů jednou provždy

Čas na čtení: 2 minut
Řešení vašich střevních problémů jednou provždy

Zatímco někteří mohou najít vyhlídky na konfrontaci s probíhajícími střevními problémy, které jsou trapné nebo bezvýznamné na to, aby ignorovaly, jejich diagnostikování a léčba může být velmi přínosná. Měli byste být překvapeni, jak transformativní to může být jak pro vaše fyzické a duševní zdraví, aby neměli otravné starosti v zadní části své mysli nebo trvalé křeče, které hrozí dát klapku na váš den.

Pokud se obáváte, že se u Vás objevují příznaky chronických střevních problémů, je zde několik možností, jak zvážit.

Navštivte svého lékaře

I když to může být nepříjemné podrobně popsat své příznaky zdravotnickému personálu, neměli byste váhat při návštěvě svého praktického lékaře. Je důležité si uvědomit, že to všechno viděli dříve a že vaše příznaky pro ně nejsou trapné.

Návštěva místního praktického lékaře vám pomůže získat profesionální a přesnou diagnózu a v ideálním případě získáte pocit, co způsobuje vaše příznaky. Možná budete muset podstoupit test, abyste zjistili, co jste netolerantní, nebo možná potřebujete navštívit IBS klinika.

Udržujte své tekutiny nahoru

To je pro oba nesmírně důležité léčení problémů, jako je zácpa, ale také vedlejší účinky střevních problémů, jako je průjem. Udržet vysoký příjem tekutin nejen pomůže zlepšit vaše zdraví zažívacího ústrojí, ale také zabrání dehydrataci.

Je důležité, aby k now že zvýšení příjmu tekutin, jako je káva a čaj nemusí být zcela prospěšné. Místo toho byste měli zvážit nalepení na tekutiny, jako je voda, které nemají v nich neužitečné diuretika.

Zlepšete svou stravu

Pokud jste dlouho žili z pizzy a sýra, vaše chuť k jídlu by mohla být uspokojena, ale vaše zažívací zdraví rozhodně nebude. Jedním z nejlepších věcí, které můžete udělat pro své zdraví zažívacího ústrojí, je zlepšit stravu a začít zahrnovat zdravé alternativy, jako jsou celé potraviny. Představujeme potraviny s vysokým obsahem vlákniny a rostlinných derivátů, které vám umožní cítit se mnohem méně přetížené a nepříjemné.

Pokud chcete dlouhodobě zlepšit svou stravu, budete muset udělat následující:

  • Přestaňte nakupovat nezdravé občerstvení v supermarketu
  • Řezané na červené maso a zpracované potraviny
  • Pokuste se naplnit svůj vozík spoustou barevných, čerstvých nebo mražených zeleniny a zavázat se k vaření

Přidat doplňky

Užívání doplňků s vaší stravou může také pomoci zmírnit vaše příznaky. Například při užívání máty peprné může usnadnit nadýmání, a probiotika mohou být velmi prospěšné pro ty, kteří now co střevní bakterie je zdrojem jejich probíhajících problémů. To může pomoci zmírnit mírné nepohodlí, které jste zažili jako vedlejší účinek vašich střevních problémů.

Řešení střevních problémů může mít mnohostranný přístup. To může částečně vyžadovat, aby jste zasáhli do jakýchkoliv nezdravých stravovacích návyků, ale možná budete také muset napravit krátkodobé symptomy. Vyzkoušet nové ovoce a zeleninu může pomoci zlepšit vaše celkové zažívací zdraví, zatímco doplňky mohou pomoci kontrolovat jakékoli nepohodlí, můžete být pocit, v mezidobí.

zanechte odpověď

Hlavní menu

Předvolby

  • Měna
  • Jazyk
  • Země dodání
Hlavní menu

Mezinárodní místa