Jak zůstat na vrcholu své hmotnosti po dosažení svého cíle

Čas na čtení: 2 minut
Jak zůstat na vrcholu své hmotnosti po dosažení svého cíle

Pokud jste dosáhli svého fitness a hmotnosti cíle, pak obrovské gratulace je v pořádku! Úspěšně jste změnili svůj život k lepšímu a jedli jste zdravější potraviny, zapojujete se do každodenního cvičení, vzděláváte se o druzích potravin, které vaše tělo potřebuje, aby fungovalo podle svých nejlepších schopností, a vy (snad) užívat si po cestě.

Když si stanovíte cíl a zaměřujete se na jeho dosažení, může se cítit trochu zmateně, když se tam konečně dostanete jen proto, abyste přemýšleli, co now máte dělat. Pokud to zní povědomě, pak se nemusíte obávat; Tato příručka vám pomůže podpořit vás a navrhne způsoby, jak můžete zůstat na vrcholu své váhy.

Získejte potřebnou podporu

Vaše tělo potřebuje živiny, aby:

  • udržet zdravý provoz
  • cítit pod napětím
  • regulovat spánek, hormony a poznávací funkce
  • dokončit téměř všechny ostatní činnosti, které vaše tělo podnikne za den.

Jak mohu podpořit mé kosti?

Podpořte své zdraví kostí a vývoj tím, že budete mít dost vápník ve vaší stravě, stejně jako protein, magnesium Vitamín D, udržováním zdravé, vyvážené stravy., a draslík (nalezený ve formě banánů, citrusových plodů a sušeného ovoce). Pokud tak učiníte, budete se cítit silní a pružní a pomůže vám chránit vaše klouby a tkáně před poškozením při cvičení, jako je běh, vzpírání a sport s vysokým dopadem.

Když jste unaveni, s větší pravděpodobností dosáhnete snadno připravitelných rychlých jídel, než začít výživné domácí jídlo s čerstvými ingrediencemi. Vyhněte se únavě tím, že zůstanete hydratovaní a nedovolíte, aby hladina cukru v krvi dosáhla vrcholu a koryta po celý den.

Zaměřte se na získání dostatečného počtu hodin spánku, a vzít multi-vitamíny, pokud jste v žádném případě nedostatek nebo zjistíte, že je náročné jíst všechny minerály, které potřebujete v průběhu dne.

Zůstaňte zaměřeni

Now , když jste dosáhli svého cíle, musíte zajistit, že stále pracujete tvrdě a sledujete plány jídla, režimy práce a pozitivní myšlení.

Pokud se kdykoliv cítíte sklíčený, nebo jako byste se nepokusili tak tvrdě, jak byste mohli mít, pak si udělejte čas, abyste se vrátili zpět a připomněli si, jak daleko jste přišli. Připomeňte si krev, pot a slzy, které jste zažili, abyste se dostali tam, kde jste, a proč jste na začátku započali své úsilí zhubnout a dostat se do formy.

Být konzistentní

Jen proto, že jste dosáhli své cílové hmotnosti, BMI, nebo svalové hmoty neznamená, že můžete uvolnit na vašem cvičení plánu. Nezapomeňte navštěvovat tělocvičnu tak pravidelně, jak jste chodili dříve, pokračovat v napadání sportu a jíst jako součást vyvážené stravy, která by v ideálním případě měla být bez alkoholu, zpracovaných potravin (včetně chleba), příliš slaných potravin, rafinovaných cukrů a trans-tuků.

Odmítnout usnout na vavřínech now , že jste dosáhli svého cíle a nastavit si další úkoly, jako je naučit se vařit, sportovat, vzdělávat ostatní, a rozvíjet a zdokonalovat své znalosti z anatomie a fyziologie, např.

zanechte odpověď

Hlavní menu

Předvolby

  • Měna
  • Jazyk
  • Země dodání
Hlavní menu

Mezinárodní místa