Význam zdravého srdce: Průvodce po lepším životním stylu

Čas na čtení: 2 minut
Význam zdravého srdce: Průvodce po lepším životním stylu

Péče o vaše zdraví je klíčová pro radost, aktivní a naplňující život. Vaše dobré zdraví vás udržuje naživu a vaše srdce je orgán, který je ústředním bodem vaší existence. S tímto vědomím je čas začít vše, co můžete, aby vaše srdce bylo šťastné a schopno vás efektivně podporovat.

Než začnete měnit svou stravu k lepšímu a naplánujete si čas na trénink v týdnu, musíte upřednostnit vzdání se špatných návyků. Mezi ně patří kouření, pití alkoholu a spoléhání se na rychlé občerstvení pro emocionální pohodlí.

Získejte Vitamíny, které potřebujete

Nedostatek vitamínů může způsobit, že se budete cítit pomalá, nevrlá a slabá. To jsou všechny státy, které vám mohou bránit v tom, abyste měli možnost vařit místo objednávání s sebou a vstávat z pohovky a jít do posilovny. Začněte tím, že doplňky, které vyživují vaše tělo s potřebnými zásobami žehlička (pro únavu a anémii), stejně jako Vitamín D, vitamín C, magnesium a vápník.

Kontrola cholesterolu

Vysoký cholesterolu je často způsobena špatnou stravou a konzumací nasycených tuků, jako jsou ty, které se nacházejí v živočišných produktech, červených masech a plnotučných mléčných výrobcích. To znamená, že vaše krev obsahuje nadměrné hladiny lipidů (tuků), což může ovlivnit, jak je vaše srdce schopno fungovat.

Snížení příjmu červeného masa je nesmírně přínosné a zdá se, že je velmi málo, pokud vůbec nějaké, pozitivní na konzumaci červeného masa. Můžete konzumovat bohatou bílkovinu z podobných jako vejce, kuřecí prsa, ořechy a semena, luštěniny a fazole, a celozrnné.

Získejte krevní pumpu

Sedavý životní styl je spojen s řadou zdravotních potíží. Bez řádného a důsledného cvičení se vaše šance na rozvoj koronárních srdečních onemocnění významně zvýší. Neaktivita je spojena se zvýšením cholesterolu a vysoký krevní tlak, který je hlavní příčinou mrtvice.

Ti, kteří nedokážou pravidelně cvičit, jsou s větší pravděpodobností nadváhy nebo obézní, a nadváha je myšlenka zvýšit vaše šance na vysokou hladinu cukru v krvi, některé rakoviny a srdeční onemocnění.

Je důležité, abyste byli schopni rozpoznat sedavé chování a něco s tím udělat dříve, než bude pozdě. Není dostatečný výkon a nečinnost může být katastrofální pro vaše zdraví, takže se ujistěte, že dostanete alespoň třicet minut cvičení každý den. To může být ve formě nízkého dopadu sportů, jako je jízda na kole, plavání, chůze, nebo hrát venku s dětmi nebo psem, nebo dokonce čištění domu důkladně.

Správa stresu

Zvýšené úrovně stres může opravdu vzít svou daň na vaše zdraví srdce, což je důvod, proč je tak důležité, aby se čas na odpočinek po dlouhém dni, nechat hrudník unighten, dýchat hluboko, a dostat brzy noční spánek. Zaměřte se na vyhýbání se alkoholu, abyste se zbavili stresujícího dne, protože to může mít další nepříznivé účinky na srdce, spánek a poznávací funkce.

zanechte odpověď

Hlavní menu

Předvolby

  • Měna
  • Jazyk
  • Země dodání
Hlavní menu

Mezinárodní místa